Merhaba bugün size geçen hafta gittigim ve hayran kaldığım pizzacıyı anlatmak istedim. Uzun bir süredir görmediğim bir arkadaşımla bulustuk ve onun öneride bulunuduğu yerde yemek yemeye karar verdik. Cihangirde ki Miss Pizza diye bir pizzacı da...
Arkadaşım okuldan çıkınca şans eseri oaryı keşfediyorlar. mekan ufak ama çok şirin sanki yurtdışında ki Fransa ya da İtalyada ki minik kafeler gibi..
Menüsünü çok beğendim ve menüsü cidden iştah açıcıydı.Pizza'nın dışında salata ve tek tük başlangıçlar bulmanız mümkündür ve buradaki pizzayı İtalyaya 'ya gitmediyseniz mutlaka burdakine gidin çünkü bu kadar güzel bir pizza olamaz ve çok çeşit bulmanız mümkündür.Benim o gün canım Margarita'lı çektiği için bilindik yedim normalde çok değişik tarzlar ve adları var birde masaların üstünde değişik hafif acı olan baharatlı soslarıda bulmanız cabası...
Eğer oraya cuma ,cumartesi ya da pazar gideceseniz eğer önceden mutlaka yer ayırtın.Mekandan bahsetmek gerekirse mekan salaş ve gayet güzel artı garsonları ise de güler yüzlü çalınan müziklere de gelince siz ordayken sizi Avrupaya götürüyor.Avrupdaymış hissine kapılmanız mümkün sanki Avrupai bir havaya büründürüyor sizi zaten yemeklere diyecek lafım dahil yok bu kadar lezzetli kenarları ince hamurun kendisi ince çok değişik tarzlarda olan çok çeştlilik olan pizzaları buna ek yapmak gerekirse kırmızı ya da beyaz şaraplarınızı yudumlayarak afiyetle yiyebilirsiniz haydi hepbirlikte kadeh kaldıralım son iki üç Şerefe!(:



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder